Děkujeme za pochopení.
P77a18v81e14l 18T37e35s24a26ř80í51k
To je dobré, takže člověk se zřejmě rodí bez schopnosti racionálního rozumu a až teprve škola ho naučí posuzovat věci logicky a racionálním rozumem, a pokud mají voliči skeptický postoj k EU není to vlivem faktů ale může za to jen a jen naše školství, které je nenaučilo správně hodnotit fakta.
Zdá se že autor je sice humanisticky "vzdělaný" má hezké emoce, pocity a dojmy ale tohle bohužel s rozumem nic společného nemá.
Vězte humanistický "vědče" že země např. s 800 tisíci mohamedánských a afrických migrantů jako to dnes mají např. v Rakousku, tam bohužel potomci dnešních Rakušáků mají daleko horší perspektivy ohledně bezpečnosti, svobody a demokracie než ten "strašlivý" "východ"
Přeci jenom ten strašlivý "východ" je mnohem vyspělejší než něco alá Afrika a mohamedánsko, k čemuž dneska směřuje naprosto jasně "vyspělý" "Západ".
J18i83ř70í 87J27a21n78d23a
EU je politické uskupení. Stejně jako byl kdysi Sovětský svaz nebo dosud USA. Proč se Sovětský svaz rozpadl a USA drží cca 200 let? To je otázka desítek, možná stovek faktorů.
Stejně tak EU. Jestli se EU udrží pohromadě nebo se rozpadne, jestli se s ní lidé ztotožní, atd. záleží na mnoha faktorech. Není to přeci záležitost nějakého školení, vysvětlování, či nějakého objektivního zhodnocování informací. Myslíte si, že by se Sovětský svaz udržel, kdyby se víc ve školách informovalo o výhodách velkého celku. Lidé v ostatních republikách se se Sovětským svazem prostě neztotožnili, i když se mnohým republikám vede možná hůř.
Mě se zdá, že mnozí podlehli dojmu, že dnes skončila doba politiky a ideologie a je pouze objektivní zhodnocování informací. Tak to prostě není.
Členství v EU je politika. Členství v NATO je politika. Přijetí/nepřijetí EURA je politika. To, jestli někdo chce/nechce být v NATO, je prostě politický názor.
Pokud to toho začne škola a učitelé zasahovat, tak z nich budou politruci, kteří půjdou někam na politické školení a budou pak školit žáky ve správném světonázoru.
Já vám dám jeden příklad. Nedávno jsem dočetl knihu od Josepha Stiglitze - Euro- Společná měna jako hrozba pro budoucnost Evropy. J. Stiglitz je renomovaný ekonom, nositel Nobelovy ceny, bývalý hlavní ekonom Světové banky. Je velkým kritikem Eura, považuje ho v podstatě za katastrofu Evropy. Není sám, reprezentuje samozřejmě nějakou množinu renomovaných ekonomů se stejným názorem. Samozřejmě, že najdete jinou množinu renomovaných ekonomů, kteří to budou vidět úplně jinak.
Myslíte si, že přijetí/nepřijetí eura je otázka nějakého objektivního zhodnocení všech informací s tím, že se objektivně správně rozhodne?Že člověk, který nechce euro k tomu prostě nemá dost informací a podlehl fake news a stačí mu to jen rozumně vysvětlit? A tak by s edalo pokračovat.
P19a14v20e96l 36D36v80o56ř91á23k
V minulém režimu udělali soudruzi velkou chybu, když nařídili, že středoškoláci se musí sblížit s dělným (a rolným?) lidem. Takže byly zavedeny výrobní praxe a všelijaké brigády. My jsme vždy jeden den v týdnu šli poznávat praxi tu na nějakou stavbu, do JZD či státního statku a též do fabriky. Před nástupem na VŠ byla předepsána brigáda v zemědělství a tříměsíční praxe v nějakém výrobním závodě.
Takže studenti získali dokonalý přehled o tom, co je to reálný socialismus.
Tato praxe byla později zrušena, když si soudruzi uvědomili, jaké ideové škody tím na mládeži napáchali.
Na VŠ se navíc konaly exkurze do všelijakých podniků. Největší zážitek byl (r. 1967) z tkalcovny ve Svárově (Svárovská stávka!). Příslušný obrázek z učebnice dějepisu se od skutečnosti lišil tím, že byl černobílý. Stavy z r. 1912, neskutečný rámus, smrad, - kluci tam nelezte, je to kluzké a spadnete do barvy - A nikdo nestávkoval.
Tato zkušenost dnešní mládeži chybí. Jen je potřeba volit jiné lokality. Makedonie, Černá hora, o správných částech RF nemluvě.
To jsou zkušenosti, které se z učebnic nezískají.
P47a52v91e26l 35T38e95s98a84ř23í71k
Taky by byly dobré pro naši mládež mít nějaké zkušenosti i z Afriky, z Iráku, Afganistánu, Syrie atd.. aby věděli co nám přinášejí do EU ti sluníčkoví ilegálové, doktoři a inženýři. Proti tomuhle je i Makedonie a správné části RF pohádková pohoda.
D45a25l90i45b64o85r 85B51a50r65t74o32š
1) učitelé nemají dost podkladů.učitel fyziky na ZDŠ nebo učitel zeměpisu, vlastivědy a tělocviku obvykle není makroekonom..........
2) rodiče mají tuto možnost..rodiče doma mají s dětmi mluvit a ne dřepět před televizí a dětem vysvětlovat EU........
DĚLÁTE TO? A JSTE K TOMU FUNDOVANÝ, A KOLIK RODIČŮ JE NA TO FUNDOVANÝCH?
a ANO, jistá část našich politických ňoumů mluví neustále proti EU.včetně jistého Klause......a tím je lid prostý zmaten...........
P85e77t72r 97S83k77ř80i55v77a31n
Proč jsou skeptičtí? Můžou za to fake news které ukazují EU v negativním světle. Zaklínadlo fake news teď vysvětluje naprosto vše. To co rozděluje Evropu, potažmo ČR je migrace. A teď nastoupí ty fake news: migrace zhoršuje bezpečnost v daném státě, ve státech s větší muslimskou komunitou vznikají no-go zony, média informují o migraci zkresleně. A teď mi prosím tyto fake news můžete vyvrátit a pomoci abych si udělal ten správný obrázek...
Pak by bylo dobré obhájit ty oficiální fake news co proudí z ČT tedy: migranti nám budou vydělávat na důchody, přicházejí vysokoškoláci a středoškoláci, přicházejí většinou celé rodiny.
K97a21r91e58l 41S90t27r35ž65a51n73o88v29s61k71ý
Není to školství, ale rodina.
O50d94s15t51r56a71n29ě15n48ý 62U40ž22i31v14a66t92e23l
A22l57e46š 53B92o36h19á59č
Fuj! Psal jsem, že máte předat ideologicky a osobně nezatížené informace a naučit je kritickému myšlení. Rozhodnutí je už na nich. To mi fakt stačí.
To, že já se přikláním k EU je můj pragmatismus a moje rozhodnutí. A to, že myslím, že pokud se lidé zamyslí, budou smýšlet podobně je moje naivita. Ale nevsouvejte mi, že někomu nutím nějaký názor! Asi jste nepochopila můj příspěvek, protože proti nucení nějakého názoru a papouškování jasně bojuji :-)
T49o66m44á13š 83H78u32d15e39č60e71k
Jasně, je důležité dětem vymýt mozky již ve škole, je to nejméně pracné! Já nechci nikomu brát názor, ale takhle kazit dětem vlastní úsudek může jenom deblil (kvůli cenzuře).
M79i55r70o78s15l53a95v 11K77u95b30u
To jsme opravdu dospěli tak daleko, že vzdělávání hanlivě nazýváte vymýváním mozků? Pak to končí tak, že poslanci bojující proti EU nejsou schopni vyjmenovat její instituce a principy
P97e57t59r 75S70o24u28r56e67k
A nezkusil jste se podívat na to, jak EU funguje? Nepopírám, že je řada Fake News, což asi bude jedna z příčin, ale nikoliv jediná. Lidi co si ověřují fakta nakonec zjistí, že i EU dělá spoustu divných kroků, kterými se sama „zabíjí“...
F90r18a32n61t70i44š77e61k 88N26o73v15á31č43e66k
A co tak zavést do škol něco jako "lidové komisaře EU"? Nebo se ta funkce může jmenovat "zástupce EU pro věci politické". Prostě uvědomělý jedinec, který těm našim mladým naivním dětem správně politicky vysvětlí výhody EU. Zejména vůdčí sílu a vedoucí úlohu Evropské unie. Nesmí se opakovat, aby se naše děti kriticky vyjadřovaly ke směřování EU. Vždyť pouze EU je schopna nás vést k světlým zítřkům.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky